pilska apor och ingen jazz!

Tänkte skriva om något som inte har med borttappade byxor att göra, låter det som en bra plan ? Men nu kommer vi till problemet det är nämligen så att det är allt jag har tänkt på idag. Även när jag stekte pannkakor och vispade grädde så var jag arg över dom. Men nu så ska vi inte tänka på det. För nu ska vi röka.

OHH jag glömde nästan ! Jag har ju börjat kolla på Mad men, och hur är den ? Ganska så seg om jag ska vara ärlig men den blir kanske bättre med tiden vi får väl se. Jag kan ju iaf hålla med om att den är ganska så charmig. Och dom röker hela tiden och det gillar jag..

Jag har även blockat lite folk på FB, inte för att jag vet om det kommer att göra någon skillnad men det var så skönt. Och jag gillar allt som är skönt, eller ja det är väl såklart jag gör det, det gör väl alla? Och sen vad som är skönt och inte skönt är väl en smakfråga men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0