This Monday morning walk Right past the fabulous mess we're in

The xx var faktiskt väldigt bra, även fast nu amandarin och viktor tyckte att dom var lite löjliga, men sen är väl ingen av dom två kända för att ha bra smak ? Nja vi får väl se. Efter själva konserten drog jag till Lust och träffade Alex lycka Hanna Anna och jim ? Ja det blev en öl där och sen iväg hem till Anna för efterfest och kolla på striper zombi. Vi körde en väldigt rolig lek under filmen, varje gång man såg bröst så skulle man dricka sprit. Och man ser bröst under hela den filmen. Men nu har jag planer på att gå och lägga mig, låter det roligt ? Nja jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Dixit

Åh fast löjliga vet jag inte om jag tyckte att de var. Mest killen som kanske var lite extrem. Men annars var de jättebra. Men du, ring när du är vaken så kanske vi hinner ses och säga hej då ordentligt.

2010-01-21 @ 11:35:20
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0