Were you in the shit? Yeah, I was in the shit.

Hade en trevlig kvälls fika med Alex på mitt andra hem satt bara och pratade en massa skit och det är alltid lika roligt att vara där med roligt och härligt folk runt om kring sig. Sen var vi på diamond dog i typ 2 minuter ? Ja men det blir nog en lugn och härlig dag imorgon, eller det beror väl på hur länge min mamma hade tänkt att stanna här om hon åker på en gång så blir det lugnt, annars får jag lyssna på henne hela dagen.



Men jag kollade på Rushmore tidigare, och jag var väldigt nöjd med den lite fantastiskt var den faktiskt.


Och sen så kan man ju alltid ta och tanka vampire weekends nya skiva också, gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0