Dansant pop med en släng av adhd

Inte för att skryta men jag har nog haft den bästa helgen på länge. Det hela börjar med att jag tar en tripp ut till torslanda för att hälsa på Alec, vi firade våran ett årsdag ! Det gick ganska så lugnt till med lite vin film och sånt, eller ja vinet var till mig. Sen tidigt tidigt på lördagen åkte jag in till stan, dog lite på bussen in, dog mer på tåget hem. Sen var det bara till att duscha av mina två dödar och åka in till stan igen för att träffa Viktor och flickorna, vi blev berusade i slottskogen och sen var det kontiki, jag kan inte säga att det stället är så roligt, alla bara dansar och dricker dyr öl.
Sen skulle vi åka hem till Viktor, men Patrik kommer då på att vi borde gå till rockbaren och dricka öl med folk som inte dansar. Viktor blev dålig och åkte hem tidigare jag träffade Sanna och Eric och drack mer öl. Tog sista tåget hem åt lite korv i parken sen. Det var en bra helg. Och på tisdag blir det lite grillat !
Jag antar att detta är en ganska så somrig bild ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0