LISTA LISTA LISTA !OMG

Nämn något som gjorde dig glad igår: Star trek !

 

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

 

Vad gjorde du för 15 min sedan: jag tänkte säga att jag duschade, men jag var nog inne på någon blogg

 

Det sista du sa högt: oj oj oj

 

Det senaste någon sa till dig:vad gör du ?

 

Vad har du druckit idag:kaffe och en cola zero

 

Vad var det senaste du åt: lite bröd

 

Vad var det senaste du köpte: en cola zero

 

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

 

Vad är det för väder hos dig nu: Det är behagligt.

 

Godaste glassmaken: choklad

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej nej. Är det någon som gör det?

 

Sover du tungt: Nja

 

Drömmer du mardrömmar:Inte på senaste

 

Trivs du med ditt jobb:Gud ja

 

Favoritklädsel:Naket

 

Favoritlåt just nu: Highly Illogical med Leonard Nimoy

 

Vad ser du om du tittar till höger: Inte så farligt mycket

 

Vad gör dig glad just nu:Inte den här listan iaf

 

Vad ska du göra härnäst: Köper något onödigt, som lite bloggläsare..

 

Höger eller vänsterhänt: Höger !

 

Humör just nu: Ja du, som vädret ?

 

Favoritgodis: åhh jag gillar nötter

 

Kläder just nu: Jeans från Cheap Monday och någon tröja från HM

 

Sommarplaner:? Den är väl över ändå

 

Hur många kuddar sover du med: Tre eller en

 

Spelar du något instrument: Jag har en kazoo

 

Morgon eller nattmänniska: Definitivt en morgonpojk


Vad är viktigast för dig: Nja vin och pengar, och en och annan vän

 

Är du kittlig: Yesbox

 

Snarkar du: Jag säger nej

 

Stjärntecken: Jungfru

 

Äckligaste insekten: Myror !!

 

Längtar du mest efter just nu: Rödvin och pengar


Kommentarer
Postat av: Viktor

LIES! Du snarkar ju som en gammal gubbe!

2010-07-25 @ 21:45:12
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0