Yes, I'm drunk. And you're beautiful. And tomorrow morning, I'll be sober but you'll still be beautiful.

Äsch det är torsdag och jag känner inte för att göra något, inte det minsta har jag lust att göra. Dock är jag lite avundsjuk på Lisa som är på väg till peace and love, det är ju faktiskt några bra band där iår men jag har vin så jag kommer nog att klara mig och så har jag ju faktiskt Arcade fire och cigg, så jag kan leka festival här hemma ! Det är ju bara att hoppa över duschen och vara full. Det är lite av min specialitet, att hoppa över duschen och att vara full, jag är typ bäst på det.

videon har inget med texten ovan att göra.

Kommentarer
Postat av: liisa

åh du ska få höra om spelningarna när vi hörs, och jag är nyfiken på din helg! pusss

2010-07-05 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0