How about you sit on my face and cut a nice, big, juicy fart?

Förlåt.





133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra


- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej
Hur många har du varit kär i? - Oj jag vet inte, två?
Är du kär just nu? - Nej.

- Tio frågor om dig själv
Namn: Patrik
När fyller du år?- 12 september 
Några piercingar? - Nej

Vad har du på dig just nu? - Jens tshirt strumpor och underkläder, det mesta från weekday
Vilken årstid är bäst? - Höst eller vinter, kan inte riktigt bestämma mig.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Inte bakfull.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Just nu gillar jag min finne mellan ögonen.



Vad är du bra på? - Jag är ganska så bra på att drick öl.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Mig !
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Själv.
- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Hm kanske Amanda och Alex ?
Vem är den roligaste av dina vänner? - Beror på vilket humör jag är på.


Vem är snyggast av dina vänner? - Det beror på hur full jag är.
Vem är mest partyprisse? -  Alex.

Vem är den du helst har filmkväll med? - Jag och Terese brukar ha fina kvällar ihop
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Mina vänner är för snäll.

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? -  I min familj så är det nog min far.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej inte direkt
Vem är farligast i din familj? - Min pappa har jägarlicens
Vem ser roligast ut i din familj?- Min bror
Vem är coolast? - Jag.
Har ni något husdjur? Gud ja.
Mest gemensamt med? - Min bror.
Sover du oftast med?  - Jag brukar inte sova med någon i min familj.
Roligaste kvällen med familjen?  - Jag kommer inte ihåg.

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Köpt öl.
Vad ska du göra nu? - Dricker öl
Har du gjort något dåligt idag? - Nej
Vad har du ätit idag? - Lite bröd och kött och ris
Har du duschat idag? Ja det har jag faktiskt gjort.
Är du trött nu? - Nej
Vad händer i morgon? - Passa katter.
Går du i skolan? -Nej.
Har du varit i skolan idag? - Nä.

- ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra.
Är du hungrig nu? - Nej, men jag känner mig lite tjock.
Vad är klockan nu just nu?18:53
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Min bloggis och Facebook. 

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Amanda.
Vem ringde du senast? - Alex.
Vem sms:a till dig senast?- Amanda tror jag?
Vem sms:a du till senast? - Amanda kanske ?

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -  20 minuter sen ?.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  Några månader sen, men jag ska träffa han på lördag.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? -Nja
Har du sminkat dig idag? - Nej
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja.
Vilket är ditt favoritband/artist? Laakso manson lady gaga kiss the hidden cameras patrick wolf  arcade fire babyshambles
Vad gillar du för musik? -Ganska så blandat



- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Nej
Har du fler än 3 jeans? - Jag har över 17 par.
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Nej
Använder du wax?- Nej
Använder du ögonskugga? - Nej.
Använder du kajal? - Nej.
Använder du hårspray? - Jo det förekommer när jag är dreadslös.
Använder du volymspray? - Nej.
Använder du mousse? - Nej.
Använder du deodorant? - Ja.
Använder du skinspray? - Nej.
Använder du parfym? - Ne.
Använder du läppglans/läppstift? - nej..
Använder du brunkräm? - Nej.
Använder du rouge? - Nej.
Uppsatt hår eller hängande? - olika.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej

- KÄRLEK
Är du kär just nu? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nej.
Är du romantisk? - När jag vill.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vet inte, just nu singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Vem sov du senast bredvid? - Amanda, vi var väldigt bakfulla.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Säger folk så?


Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Lite ?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - HAHAHA ! !!!! Den fittan ? Skulle inte tro det.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, men kanske på mitt ben eller i min panna.


Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Jag gillar naken stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0