avsky, starkt ogilla, sky, hysa stark motvilja mot, tycka mycket illa om

Jag är trött och halvdöd, bara för att jag är uppe omänskligt tidigt. Men det är lätt värt det för jag ska träffa Terese gud va trevligt vi ska ha(kan man låta mer hurtig ?) Jag har bestämt mig för att ta Terese till min nya bästa tjejkompis, efter som Amandarin blev lite små arg på mig igår, men jag är säker att hon kommer att vara lugn senare idag.

Åh and btw så ligger jag i en mail twist med discshop. Anledningen för att jag inte har fått mina filmer var enligt dom att jag hade beställt en film i början av 09, som jag aldrig hämtade ut. Men nu kommer ju fråga varför jag skulle köpa en film från dom som jag redan har ? Och jag kommer inte ihåg att jag köpte den filmen eller att jag fick hem någon lite finlapp om att jag har ett paket att hämta ut från posten. Och varför skulle dom skicka en film att hämta ut på posten ? Är dom möjligtvis lite efterblivna ?  För när man köper en film så brukar dom dimpa ner i brevlådan. Fan va jag hatar discshop. Och fan va jag hatar Jonathan Stillberger, när man jobbade i kundtjänsten så trodde jag att man skulle vara trevlig, och inte vara som en lite fitta som bara får knulla med killar som har små snoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0