Bernard, I was wondering if you might have a word with Fran. Tell her that I'm looking after Jason and he doesn't appreciate her trying to flirt with him.

Mitt andra hem är alltid bra, speciellt när man nu ska dricka kaffe med folk och kanske blir sugen på några öl ja då har dom det där, dom har liksom allt där snygga människor fulamänniskor korta långa och gott kaffe. Just id ag var jag med Åsa Alex och Petra ( nej inte Petra mede )Sen så började folk prata om fotboll och jag blev rastlös och alex skulle på förfest. Just nu trivs jag bara hemma för jag är själv och dricker vin och har stora planer på att ta en cigg såfort jag är klar med den här skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0