Holographic tissue paper for the holographic runny nose. Don't offer them to patients.

Jag hade en sån konstig dröm inatt, jag var och festade med Amir och köpte lösbröst och en massa kakor, nu pratar vi om 100tals kakor. Och jag åkte buss igen, jag åker alltid buss i mina drömmar men denna gången så åkte jag ut till något kloster vid havet, och tog kort på lesbiska par.
Och jag var på ica och alla som jobbade med mig på hemköp hade börjat jobba på ica.
Jag var även på semester med min familj, vi hade åkt till någon övergiven stad och sen så kom vi till någon stort hus, eller det var nog mer som en ridhall men den var helt fylld med sand och alla blev jätte exalterade.
Nåja slut om drömmar. Men grattis Bengt på namnsdagen !

Kommentarer
Postat av: Viktor

Bengt är alkis.

2010-03-21 @ 22:42:59
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0