Inside Lieutenant Torres, it might be a parasite.

På senaste tiden har jag kommit fram till att folk verkligen inte vill prata om flytningar eller framtida könssjukdomar. Men jag måste säga att det är ganska så konstigt att folk inte vill prata om det, speciellt det där med dom framtida könssjukdomarna. Jag menar det är ju inte säker att dom kommer att få dom underligt, och det hela grejen med flytningar är väl att jag aldrig har haft dom, och då undrade jag bara hur det ser ut, men icke fick jag något svar dom bara fnittrade, jag kände mig lite dum då.. Fast sen så kanske man inte ska ta allt jag säger så himla seriöst, det är bara synd att folk inte fattar det.

Eller det är kanske mitt fel, jag måste kanske bli bättre på att bygga meningar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0