Missilerna står startberedda

Terese tar bort Facebook vänner och jag tar bort bloggar som är tråkiga och dåligt uppdaterade. Det blev visserligen bara tre stycken, men jag känner att jag bara följer bra och relativt intressanta bloggar nu.
Men tidigare i dag när jag borstade tänderna så ringde det på dörren och där ute var det en snäll lite post tant som gav mig min twin peaks box.

Och jag är fortfarande arg på discshop, för jag fick aldrig någon räkning på filmen som dom säger att jag köpte. Men jag vet att jag inte köpte den jävla filmen där ifrån, så nu måste jag betala 150kr för att få mina filmer som jag faktiskt har beställt. Surt, jävligt surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0