Roweena! Roweeeeena! And what am I supposed to do while you're doing the underpants charleston with this insane, blind tart?

Det ända tragiska med min utekväll igår var väl att jag la mer pengar på inträde än vad jag gjorde på öl. Och hur kommer det sig att när man väl har pengar så väljer folk att bjuda mig på sprit och öl ? Men aldrig annars ? Jag blir förvirrad av det hela. Men det var trevligt ute igår det började på dancing dingo och slutade på Rockbaren som alltid.  Tycker ni att det blev för informativt nu ? Jag kan även berätta att vi hade en spyende kines bakom oss på spårvagnen, det är trevligt och i regnet så träffade vi en trevlig lite flicka som känner eric trevligt vi ska bli FB vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0