The only arithmetic he ever got was hearing the referee count up to ten.

Inatt så hade jag en väldigt rolig dröm, jag var på en konsert med antigen Barbra Streisand eller Dolly parton och det konstiga var att jag var naken eller nästan naken iaf jag hade på mig en gul tshirt. Och konserten var på scandinavium och hela bandet var på långsidan och helt plötsligt så fanns det ett till rum bakom publiken. Och i det rummet så finns ett piano och Barbra eller Dolly. Väldigt underligt må jag säga.

Men nu sås ska jag in till Den stora stan och dricka öl. Trevligt.
ps idag fick jag reda på att the hidden cameras ska spela på brewhouse. Jag älskar när jag får se på mina favorit band gratis.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Åh men grattis. Jag betalade just 11 pund för att se dem nästa onsdag. Men det kommer nog att bli jättebra ändå.

2010-03-09 @ 19:22:27
URL: http://dixitus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0