Now that Billy tried to mutilate her, do you think Sid would go out with me?

Jag har haft en bra kväll ! Jag fick en sån otrolig lust att kolla på den första scream film, så jag gjorde lite popcorn och kollade när Drew barrymore blev mördad, en härlig tisdag liksom.
Men jag tror aldrig att jag har visat min enorma scream box, jag kommer ihåg första gången jag såg den boxen jag tror att det var på cdon eller något sånt dravel men jag köpte den bara för att man fick med en sån mask som dom hade i filmen.
The box
Och jag behöver väl inte äns säga att jag verkligen tog bort plasten och verkligen öppnade boxen såfort jag bara kunde för att titta på masken, och jag blev ganska så besviken när jag väl fick se den. För den masken man fick med, ser inte alls ut som den som dom har i filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0