You know what? I'm just gonna put dirt in my ears. Ow... That's better. I can't hear you now, but keep talking.

Åh jag älskar också listor !  Så jag tar den här, utan att fråga ^^

♦ Om människan i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

Varför skulle någon vara otrogen mot mig ? Jag får bara inte ihop det..

 

♦ Hur många har du varit tillsammans med? (alltså ihop med)
Tre om man nu tar med charlotte som jag var ihop med när jag gick i 3an ?

 

♦ Vill du gifta dig? varför/varför inte?

Åh gud nej, jag ser bara inte poängen med det hela.

 

♦ Blir du lätt kär?
Nja, eller äsch jag älskar alla som ger mig lite uppmärksamhet. Det är därför jag just nu älskar statistiska centralbyrån.

 

♦ Vad är viktigast hos en människa? vad faller du för liksom?
Ja att dom faller för mig ? Jag har inte så högakrav.

 

♦ Vad är det mest avtändande du vet?
Om jag nu ska vara ärlig,så är det väl mig själv

 

♦ Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Ja det beror väl på situationen ? 

♦ Hur länge varar dina förhållanden?
Båda var väl i tre månader, och jag glömde att göra slut med charlotte

 

♦ Har du fått ditt hjärta krossat?

Nej

 

♦ Vad är det mest romantiska du varit med om?
En gång innan jag och Alec blev ihop, så var vi hemma hos han och var vakna hela natten, sen när det började bli lite ljusare så gick vi upp till ett ganska så stort berg och satt och kollade på när solen gick upp. Det var ganska så fint

 

♦ Hur raggar du?
Jag gör inte sånt, eller kanske bara när jag är full. Då kan jag säga dom mest underliga sakerna.

 

♦ Har du en ”utseendetyp” hos folk?
Ärligt? Ja. Det tror jag de flesta har.

 

♦ Beskriv en perfekt första dejt:

Öl på Rockbaren ? Nej jag vet inte, det är en till sak jag är ganska så dålig på. Men jag vill ha det så klyschigt som möjligt.


♦ Vem var din första kärlek?
Josefin


♦ Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Jag skulle nog inte göra det, men jag kan förstå folk som gör det.


♦ Vad tycker du om one night stands?
Nja inte min grej, det är lite underligt, fast jag är nog mer rädd att bli sjuk.


♦ Hur är du som pojkvän?
Jag är nog ganska så jobbig. Eller det är en svår fråga att själv svara på så jag låter någon annan göra det.





Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag skulle kunna svara på sista frågan, men vi sparar på det tror jag nog.

2010-05-20 @ 09:21:44
URL: http://dixitus.blogspot.com
Postat av: ppatrik

Nej men kom igen, jag menar så illa kan det väl ändå inte vara ?

2010-05-22 @ 18:45:15
URL: http://ciggochkaffe.blogg.se/
Postat av: Viktor

Så klart inte. Jag skulle bara säga att han är ödmjuk och underbar. I alla fall de två första månaderna, sedan tröttnar han.

2010-05-22 @ 19:24:03
URL: http://dixitus.blogspot.com
Postat av: ppatrik

Åh ja jag är inte känd för att långa förhållanden, men nej det tog iaf lite mer tid än två månader, mer två och en halv ? Jajaj

2010-05-22 @ 19:31:57
URL: http://ciggochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0