Ett återfall.

Hej !
Det är fortfarande folk som läser ! Kul, men ni är nog efterblivna. Men jag kan ändå smyga in och berätta att jag var nere på den lokala pizzerian för att köpa allt förutom pizza, det blev lövbiff och någon sån där hamburgare jag gick ner helt lycklig och kom där ifrån helt förvirrad ! Det var nämligen så att jag bara tog med mig en 130kr för att det var så mycket det skulle kosta trodde jag, när jag kommer ner säger han vänligt men bestämt att det nu kostar 145 eller något sånt, så jag drog på min charm och kom undan. Men nu kommer det till varför jag är förvirrad för jag tror inte att det var för min charm som gjorde att jag inte behövde betala utan jag tror mer på att det är för att jag är där för ofta, och det är ganska så skrämmande om jag nu får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Patrik! Jag vill åt denna bloggadress, skulle det vara möjligt för dig att avsluta denna blogg?

2013-01-11 @ 07:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0